sicko

Jag har blivit sjuk. Feber, ont i nacken, ont i huvudet. Hela huvudet känns avdomnat! Skulle inte förvåna mig om Mathys (barnet) smittat mig, han har bokstavligen hostat mig i ansiktet flertalet gånger de senaste dagarna. Han har varit småsjuk ett tag.

Hoppas det känns bättre imorgon, annars blir det ju krångligt att jobba. Men har tagit det lugnt hela dagen idag så har vi tur känner jag mig som en ny människa!

Har även laddat ner två filmer, Slumdog Millionaire och Frozen River. Ska bli spännande, har inte sett någon av dem!


Kommentarer
Postat av: Christine

Slumdog millionaire är riktigt bra! Bättre än jag föreställde mig :-)



Krya på dig!

2010-06-20 @ 22:27:07
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre imorrn gumman

kram

pappa

2010-06-20 @ 22:27:08
Postat av: Jenny Frid

Va trist att du är sjuk, jag hoppas det går snabt över. Det är sökert barnet som smittat dej.



Kram Jenny

2010-06-20 @ 22:43:41
Postat av: Karin i Nice

Tack så mycket båda två! ska försöka krya på mig till imorgon :)

2010-06-20 @ 23:01:31
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0