midsommar


Ja, då sitter man här i sin lägenhet och hör bilarna svischa förbi utanför. Utan ett endaste midsommartecken så långt ögat når! Där hemma sitter väl alla och har det trevligt och äter köttbullar, sill och kanske marängsviss till efterätt? I vårat fina kök på Lotsvägen!

Säkert är vädret strålande och alla kommer gå ner till stranden som vanligt där flaggan står på topp och fiskmåsarna kvackar (ja, det var det bästa ordet jag kunde komma på). Själv tänkte jag ta en tupplur innan jag börjar jobba igen om ett par timmar. Slutar någon gång ikväll och sen blir det nog hem och sova tidigt. Så rolig är min midsommarafton!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej igen du! härligt väder god mat och trevligt, givetvis med några öl och vin, med en trött viktor som hade varit ute igår he he

mycket folk nere vid stången men vi gick som vanligt hem innan tillströmmningen av folk blev för stor.

vi saknade dig men det fick gå ändå, hoppas det gick bra där borta ändå.

puss o kram

pappsen

2010-06-25 @ 21:46:28
Postat av: mormor

Precis som du förmodade.Vi hade ett mycket trevligt firande hemma hos er på Lotsvägen. Samma procedur som varje år. Dock fattades det två "vip"- personer. Du och Anna. Som tur är var Håkan och Viktor med oss. Vi blev alltså tre generationer i alla fall.Vädret var underbart och maten god.Puss o kram till dig. Hoppas du är pigg nu.

2010-06-26 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0