fredag



Lite fina bilder jag tog idag på väg från deras hus.

Har precis slutat för dagen! Eller precis och precis, har precis anlänt från bussen. Fick sluta tidigare idag eftersom i princip hela familjen var hemma + en bekant till dem så det fanns inte så mycket att göra.

Nu är klockan alltså drygt tre och jag vill hitta på någonting så inte dagen går till spillo. Ska jag ta mig ner till Nice kanske? Och bara strosa runt. Villefranche har tydligen ett jättemysigt centrum med en gamla stan, en hamn och caféer. Dit har jag inte ens hunnit än! Tydligen är det en lång trappa härifrån som man kan ta. Jobbigt dessvärre att gå upp igen...

Tror jag tar mig till centrum i helgen då jag ju inte jobbar. Ikväll ska jag eventuellt ut i Monaco med ett gäng svenskor och norskor, tror jag kan sova hos någon så då funkar det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0