fler bilder





Inte fel att vakna upp till den här utsikten!


Fransk brunch.

Gud vad skönt, jag sov hela elva timmar i natt! Det behövdes kan jag lova. Det går ju inte riktigt att inte vara på bra humör när solen strålar och det är 20 någonting grader ute. Så skönt att man kan ha ""balkong"dörren öppen också och höra lite morgonljud.

Huvudvärken har dessvärre inte gett med sig, trots två värktabletter igår. Ska man ta två treo kanske? Jag avskyr verkligen att gå runt med huvudvärk, det kan förstöra den bästa av dagar.

Idag är jag som sagt ledig, jobbet börjar imorgon! Så idag tänkte jag åka ner till Place Masséna och växla pengar och köpa tvål och lite sånna grejer. En del köptes igår när vi handlade men jag glömde några grejer. Ikväll ska jag även träffa Sebastien. Han ska hämta mig vilket är tur eftersom jag fick veta att bussarna här inte går efter 9 på kvällen.... Hurra! Undrar hur detta ska gå till. Well well.

Nu ska jag fortsätta morgonslöa lite och sen göra mig i ordning.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej gullet. Det ser fint ut i din lgh. Där kommer du att trivas tror jag. Ha det gott. Kram.

2010-06-02 @ 21:40:59
Postat av: Christine

Vad fint det såg ut! Hur känns det att vara tillbaka? Jag sitter här i min lägenhet och vet inte vad jag ska känna, haha! Skönt att vara hemma men svårt att packa upp sitt liv om man inte vet var exakt man ska leva sen :-/ Men jag vill nog tillbaka till Paris!



Hoppas du får en fin dag! Kram

2010-06-03 @ 13:10:02
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte vara med i detta inlägg också he he

du kanske skulle blivit fotograf istället så bra bilder du tar

2010-06-03 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0