nyheter

Ja, nu är det nämligen såhär att jag kommer hem till la Suède på tisdag! Familjen ska nämligen till Arcachon som tidigare nämnt och jag ville ju inte riktigt följa med. Så lösningen på det hela är att jag åker hem till Stockholm och är hemma medan de är borta.

Det ska bli jättemysigt att vara hemma i Sverige när det är som finast, under sommaren! Men det ska också bli tråkigt att lämna Nice och speciellt S. Men jag hoppas att tiden kommer gå fort och sedan är jag tillbaka igen med ny energi!

En sjuk grej bara. S fyller år samma dag som jag åker hem! Den 6 juli. Hur bisarrt är inte det? Verkligen dålig timing på den biten!

Kommentarer
Postat av: mormor

Välkommen hem till Sverige om än bara tillfälligt. Ser framemot att få träffa dig.Puss o kram.

2010-07-04 @ 10:38:45
Postat av: Anonym

Kul! Julle fyller också år imorgon! När kommer du tillbaka tror du?

2010-07-05 @ 14:00:01
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0