den sista måltiden

Haha, gud vad kul jag hade åt det här! Det är rena rama Da Vinci-koden. Jag tror jag kommer finna universums hemlighet snart om jag fortsätter. Kolla fotot från Nice som jag laddade upp för en stund sen på Facebook...



Det första roliga är att de på bilden kommer från åtta olika länder (som alla deltog i fotbolls-VM), varav Nick som sitter i mitten kommer från Sydafrika som var värdland! Haha. Det andra är att bilden är som "Den sista måltiden" eftersom vi alla sitter samlade vid ett bord och det just då var Julia's sista måltid i Nice!

Jag håller er uppdaterade på om jag hittar fler gömda hemligheter i bilden... det här var ju riktigt underhållande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0