argsint försäljare

Häromdagen när jag var i gamla stan blev jag stoppad av nån indisk kvinna med ett formulär. Jag trodde först det var en protestlista så jag började skriva mitt namn. Hon log så varmt och rörde vid mina kinder som för att säga "vilken godhjärtad människa du är" och saatt jag var vacker. Sen upptäckte jag att man var tvungen att donera pengar, så jag var tvungen att ursäkta mig och avbryta. Hennes ansiktsuttryck utbyttes verlkligen på en bråkdels sekund, hon blev som ett åskmoln. Började vifta med händerna och duttade till mig jättehårt med bläckpennan på armen när jag försökte gå!

Blir så äcklad av sånna människor! Bara för att hon vill få in pengar behöver hon ju inte bete sig som en idiot.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon sötnos :)



Kramar från USA

2010-07-02 @ 18:06:56
URL: http://hellonicki.se
Postat av: sofie

saknar dina uppdateringar karin!:)

2010-07-03 @ 14:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0