söndag

Det där med rubriker alltså... Idag följde jag med Henrik (Österrike), Janice (Malaysia), Willemijn (Holland) och Carlos (Spanien) från våningen ovanför på en lång promenad bort förbi hamnen till en utsiktsplats. Vi gick flera timmar och mina fötter värker ordentligt nu... De är alla trevliga men jag vet inte, vi "klickar" inte om man ska uttrycka det så. Det är inga personer som jag skulle umgås med annars och vi har inte så mycket gemensamt. Man märker rätt snabbt när man umgås med ett gäng om man är samma typ eller inte. Tror ni alla förstår vad jag menar.

Men hängde mest med för att jag stötte på dem ute på stan när de skulle iväg, och jag hade inget annat för mig. Ångrar ändå inte att jag följde med för det var riktigt fint och när vi gick tillbaka var himlen alldeles orangerosa så jag fick ett par jättefina bilder. Ska med dem ut ikväll också för att se fyrverkerierna som är ikväll för att det är sista dagen på karnevalen. Äntligen! Är trött på alla härdar av människor och små utklädda barn som sprutar sån där spraytråd överallt.

Men det är lite news här, det har kommit två nya till våningen. Pratade nyss med en kille som kom från Venezuela och var jättetrevlig. Tjejen jag stötte på vet jag inte var hon kom från, men hon såg lite äldre ut. Kul med lite liv på våningen i alla fall. Så att vi blir ett litet gäng som sitter och äter här istället för två personer som vi varit tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0