shutter island


Haha, jag vet inte varför jag ser så uttråkad ut på den här bilden. Men jaja. Provade en jättegod pajliknande kaka som smakade lite som hallonpaj. Lisa tog en tarte au noix, som en minitårta av pajdeg med nötter.

Idag var vi och såg Shutter Island, bra var den! Lite svårt i början eftersom jag läst boken och man alltid har andra föreställningar om hur karaktärerna och tonen i filmen ska vara. Men Leonardo Dicaprio är ju grym, så han blir man sällan besviken på. Absolut värt ett besök! Men har varit så sjukt trött idag så jag hållt på att somna hela tiden.

Typ varje dag sedan jag kom hit så har jag vaknat mitt i natten av mina egna hostningar! ibland vaknar jag två gånger under samma natt. Tror det är förkylningen som fortfarande sitter i för inte kan det väl vara någon allergi mot något? Eller behöver jag damma i mitt rum? Skulle kanske behöva en storstädning. Men tror mest det beror på att jag varit sjuk.

Ikväll har jag i alla fall bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt för att få en lång natts sömn. Imorgon kanske vi inte kommer i säng så tidigt eftersom vi tänkt gå till Waynes.

Har bestämt mig för att när Lisa och Monika åker så är det slut på alt det onyttiga, nu har jag provat en massa godsaker här och någon måtta får det vara! Fortsätter jag såhär så kommer jag rulla hem till Sverige och ha tio hål i tänderna dessutom. Tar ni emot mig ändå? Haha.

Men ni kan ju ana hur svårt det är när man har tre boulangerier på sin gata med skyltfönster fulla av bakverk som man går förbi flera gånger varje dag!


Kommentarer
Postat av: Wilda

Åh, det verkar ju bara gå bättre och bättre för dig! =)



Hur funkar plugget? Känner du nån skillnad redan?

Är lite nyfiken varför du valde Nice istället för ja, nån annan stans?



// Wilda

2010-02-25 @ 03:22:07
URL: http://wilda.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vi älskar dig och tar emot dig precis som du är!!

Tusen pussar

2010-02-25 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0