i love oprah


Skulle precis ge mig iväg och köpa middag när det började spöregna. Blä... har inget som påminner om mat här. Bara frukostmat i princip, och har ingen lust att äta det till middag ikväll. Får skynda mig iväg nu!

Tänkte i alla fall tipsa om att man kan se Oprah-avsnitt på nätet. Älskar ju Oprah! Tänkte kolla lite avsnitt ikväll, det finns gott om snyftarhistorier i arkiven märker jag. Perfekt sätt att spendera kvällen när det regnar. Orkar ändå inte handtvätta mer nu.

Uppdatering: Suck, allt i Nice Etoile var stängt! stod ju på hemsidan att matställena hade öppet till 19:30. Visst hatar man gånger då man går i en evighet för att hitta något att äta och när man väl kommer till ett ställe så gör man en riktig miss och beställer något helt fel? köpte en wrap och den var så alldeles snustorr och hade storleken av min ipod i princip. Så denna långa promenad var inte ens värd mödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0