irriterad!

Åh, var arg jag är! Tidigare idag när jag betalade depositionen så berättade damen om att de har problem med att många snott andras mat från köket här på residenset.

Sen idag när jag kom hem från stan hade jag köpt två frallor till soppan, som jag la på bänken. Och tror ni inte att påsen är alldeles tom nu när jag gick in i köket, bara några timmar senare?! Så irriterande! Hörde ju nyss att det var folk därinne, det måste vara någon som bor här. Hur tänker folk när de tror att de bara kan ta för sig av saker som inte är deras? 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

åh bor du i frankrika? avis jag blev nu, haha :D

2010-02-16 @ 20:06:53
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Mats

Man lär sig så länge man lever, hoppas brödet var förgiftat, he he

2010-02-16 @ 21:29:44
Postat av: Karin i Nice

Haha ja, det får vi verkligen hoppas!

2010-02-16 @ 21:38:37
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Kan tänka mig hur irriterad du blev när även juicen var borta. Hur mår du idag? Hoppas det går åt rätt håll i alla fall. Här har inget särskilt hänt. Det var tråkigt igår eftersom pappa jobbade över och jag och Wiggo fick äta midda själva. Tur att det är OS. Sverige har tagit två guld hittills i skidskytte.

Puss

2010-02-17 @ 12:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0