feber...


Ligger helt däckad i sängen av feber. Har ont i njurarna och ögonen är alldeles kokheta. Ska i alla fall vänta med att ta en Ipren tills innan jag lägger mig, så det verkar under natten.

Har inte orkat pallra mig ner och köpa någon middag heller så jag fick ta bananen som jag skulle ätit till frukost imorgon. Får klara mig på yoghurt imorgon bitti! Kände däremot lukten av något som liknade pasta och köttfärssås från köket tidigare och blev lite hungrig. Men orkar inte ens gå ner och handla så det får bli imorgon. Då vill jag ha något lite mer matigt!

Sov i alla fall en stund förut, det var skönt. Som tur är brukar det inte vara några problem att sova när man är sjuk. Men hoppas verkligen jag känner mig bättre imorgon! Det funkar ju inte att knapra Ipren hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Drick vatten så njurarna rensas och så då inte torkar ut, usch va tråkigt och vad typiskt men hoppas det blir en kort sjukdom.

Pappa

2010-02-15 @ 21:24:42
Postat av: Wilda

hej hej!



Jag undrar vad det är för skola du pluggar på? Hur mycket kostar det och hur mycket förkunskaper behöver man? Jag är också grymt sugen nämligen!

2010-02-16 @ 09:45:45
URL: http://wilda.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Gud, vad jag tycker synd om dig! Finns det ett apotek i närheten? Om det inte går över måste du gå till doktorn. Och glöm inte att säga till om dörren.

Tusen pussar

2010-02-16 @ 12:40:14
Postat av: Sari

Usch vad trist! Hoppas du mår bättre snart, ta hand om dig så länge! Kram

2010-02-16 @ 15:34:55
URL: http://withfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0