julledigt


Jul i Nice




Julmarknaden



Och i ett väldigt snöigt Stockholm. Hade en underbart mysig vecka innan jag åkte hem! Bodde som sagt hos pojkvännen en vecka och vi har gått runt i köpcentrum, ätit på restaurang, gått på bio och hunnit med några utgångar. Men allra mysigast har det varit att bara ligga och mysa hemma när det varit kallt ute.

Som tur är köpte jag alla mina julklappar innan jag åkte ner så det slipper jag göra nu. Det är riktig relaxe-mode som gäller! Ska slå in lite klappar, göra julgodis och sånt innan fredag. Annars har jag inga måsten alls, och det är väldigt skönt. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom tillbaka, vi saknar dig! :D Tänkte annars bara säga att jag kommer komma ner till Nice den 27e januari, så om du vill så får du gärna maila mig så kan vi prata lite mer om det. Kram!

2011-01-07 @ 15:49:41
Postat av: Sara

Vackert!

2011-01-09 @ 00:37:03
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0