NYHETEN!

Okej, nu släpper jag den! S kommer nämligen och hälsar på i la Suède nästa fredag!! sjukt va??? Han har sagt att han gärna velat komma hit för att han saknat mig och jag inte vet när jag kommer tillbaka. Men jag trodde inte han menade så snart :D Han ska bara vara här i tre dagar, men det kommer nog bli tre mysiga dagar!

Så nu gäller det att komma på saker att göra här, någon som har förslag? Sånna saker som passar en italienare/fransman som inte pratar engelska eller svenska...

Klappat och klart är i alla fall att han och Anna (kusin) ska träffas. Det roliga är bara att han inte kan engelska eller svenska, och Anna inte kan franska! Hahaha, seriöst. Jag kommer få agera tolk med alla han träffar. Ja, det blir nog inte tråkigt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Åh vad roligt! När killen var här de första gångerna blev det rätt mycket sightseeing - gamla stan etc. Men det han uppskattar mest är shoppingen i sthlm, haha. Är det fint väder kan ni ju ta en sväng ut i skärgården kanske. Om inte kanske fotografiska museet skulle vara något..?:)



Hoppas ni kommer ha det mys, men det tror jag säkert!:)



2010-08-23 @ 22:43:29
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag flyttar till Nice nästa måndag. Har du några bra tips på affärer eller uteställen? Var träffar man andra svenskar?

2010-08-24 @ 17:11:36
URL: http://englalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0