120810

Nu känns det ju som att sommaren kommit på fötter igen! Underbart med sol och typ 23-24 grader. Har käkat lunch i Sickla med mor idag och tänkte lösa in min skatteåterbäring men irriterande som Nordea är så har ju inte alla banker kontanter numera. What? Vad är en bank till för liksom?

Så jag får åka in imorgon då jag även ska klippa mig! På Gino's på Götgatan. Spännande. Tänkte mest tunna ut längderna lite men vi får hoppas att det blir bra!

Kanske slänger in en bild på hur det blev imorgon!

Kommentarer
Postat av: vendela

vilken härlig banner bild du har :)

2010-08-14 @ 23:06:37
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bild bild bild!



Roligt att Corsica ferries syns i bakgrunden på din banner;) Japp, han är fransk och jag är svensk. Vi träffades som utbytesstudenter i Bangkok faktiskt! Och sedan vi åkte hem från Bangkok våren 2008 har vi haft långdistansförhållande.



Men du bor i Nice annars? Vad gör du där? Pluggar, jobbar?

2010-08-15 @ 19:13:56
Postat av: Christine

Åh lyx! Här är det pissväder och har i princip varit sen jag kom tillbaka från Paris :-( Men men, man får hoppas på bättre imorn :-)

När åker du tillbaka till Nice då?

2010-08-19 @ 00:33:46
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0