no big news

Idag har varit en helt vanlig vardag. Skola på förmiddagen, sen tog jag en promenad runt på stan och sedan gick hem och sov lite! Haha, hoppas jag inte låter som världens latmask. Men det kan vara skönt att ha sådana dagar också, tycker jag! När man inte gör någonting. Till middagen åt jag med Elaine och vi satt och pratade som vanligt. Ja, thats it.

Nu har jag förresten precis sett klart på This is It med Michael Jackson. Den var bra! Men inte riktigt lika bra som jag förväntat mig. Musiken är ju grym så det blev aldrig tråkigt. Men jag hade önskat att man skulle få lite mer inblick i vem han var. Av det lilla man såg av honom när han pratade, utöver repetitionerna, fick man inte direkt någon bild av hans personlighet och det kändes som att det var hans scenperson som talade. Så jag hade nog förväntat mig lite mer av filmen... Men sevärd är den absolut! Han verkade vara en otrolig människa. Sen de där pedofilrykterna vet jag inte riktigt vad jag tror om, men om de är sanna, ja då tar jag tillbaka ovanstående...

Det ska bli strålande väder i helgen så på lördag ska vi ha en riktig heldag med lunch på stranden. Ska bli supermysigt! Sen imorgon kväll eller lördag kväll (hoppas jag) ska jag även träffa den här tjejen!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej!

Jag heter Cecilia, är 20, bor i Göteborg o ska ner till Nice nu i maj! :) Tänkte höra lite om du har nån koll på vart jag kan börja om jag ska få tag i billig lägenhet o allmänt få lite hjälp med info om Nice? Skulle verkligen uppskatta all hjälp!



/Cissi

2010-04-09 @ 11:23:55
Postat av: Karin

Cecilia: Hej! Vad kul. Vilken skola ska du plugga på? :) Jag bor inte i egen lägenhet här utan ett studentresidens som tillhör skolan jag studerar vid. Men jag vet att det går bra att googla runt och hitta på det sättet! Har själv inte gått tillväga på det viset så vet inte riktigt...



Men fråga gärna igen om du undrar något! :)

2010-04-09 @ 13:17:05
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jaa, det ska bli riktigt kul! Jag ska inte ner för att plugga utan för att söka jobb o bo där nere ett tag. Jaha, finns det en möjlighet att bo i sådana lägenheter utan att vara student vid skolan?



Tack Karin!

2010-04-11 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0