je suis fatiguée...




Har precis kommit hem från en Wayne's-runda med Toby, Lina, Cengiz och Thorsten (hur detta nu stavas) Riktigt kul!! Det är ofta de spontana kvällarna som blir roligast. Jag och Lina bestämde oss igår för att gå ut idag eftersom vi inte börjar förrän kvart i tre imorgon. Och det var skitkul. Mindre folk än vanligt, vi dansade på borden och släppte loss ordentligt. Haha, speciellt när de spelade BSB och Britney-låtar... party!

Jag träffade några italienare, men de var inte riktigt min stil... italienare är ju alltid så sliskiga. Som tur var så hade min mobil dött så jag "kunde" inte ta den enas nummer. Men jag lovade istället att vara på wayne's på fredag. Jaja... vi lär förmodligen inte mötas där ändå för det är så proppat på fredagar.

Nu är jag supertrött... Sängen nästa!!


Kommentarer
Postat av: Christine

Jag kommer åka hem en månad i juni. Min syster tar studenten och jag ska passa på att umgås med en av mina bästa vänner som jag inte sett på 3 år. Behöver även fixa med praktiska saker. Samt åka ut till landet, där har jag inte varit på 3 år!

Men jag åker nog tillbaka till paris över sonmmaren och är här några veckor i juli-augusti. Förhoppningsvis kan han komma och hälsa på mig med i slutet av juni :-)



Spontana utgångar är kul! Och hitta dig ingen italienare, de är gör INGENTING och är bortskämda mammasgrisar, haha! Fast finns kanske undantag ;-)

2010-04-13 @ 11:42:53
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0