Sverige

Hej bloggen!
 
Tänkte att det vore dags med en liten uppdatering. Som ni kanske förstått så är jag nu i Sverige, allt har gått så sjukt snabbt men nu har jag påbörjat min utbildning och allt som hör därtill. Kom ju verkligen i sista sekunden och allt har varit ganska stressigt men nu känns det som att man börjar landa lite. Det har varit mycket som behövts fixats, registreringar, kurslitteratur osv, och dessutom var det kräftskiva med släkten i lördags! Så jag har haft fullt upp.
 
Men till det viktigaste av allt, jag trivs superbra på min utbildning och känner verkligen att jag valt rätt. Och det känns bra att vara i Sverige, även om jag känner mig lite som turist i mitt eget land ibland... Det är sjukt vad mycket som hinner ändras på ett par år! Men det är riktigt kul och spännande. Det känns som att timingen är bra för en gångs skull. Nu saknas bara en lägenhet och ett extrajobb! Och pojkvännen förstås men man kan ju inte få allt på en gång.
 
Dessutm kommer han hit nästa vecka och bor här i tio dagar, så jag längtar såklart massor. Ska bli så mysigt att hitta på en massa saker tillsammans. Får hoppas att vädret är på vår sida, de senaste dagarna har det varit svalt men fint.
 
Nu måste jag plugga vidare och sen blir det sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

STORT lycka till nu! :)

2013-09-02 @ 08:35:26
URL: http://mariebergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0