Lately

 
 
 
Förlåt för dålig uppdatering, internet krånglar fortfarande hos oss och dessutom har jag bytt till mig ett sämre mobilabonnemang som gör att jag har begränsat internet... Konstigt nog betalar jag lika mycket i månaden för det.  Man kan aldrig lita på de där mobilmänniskorna som försöker propsa på en bättre grejer...
 
Under veckan som gått har jag bland annat:
 
1. Ätit mozzarella- och tomatsallad (godaste som finns). 2. Varit på en bar med Chippendale-uppträdande. 3. Tränat. 4. Bakat underbara Subway-inspirerade chocolate chip cookies, receptet hittar ni här!
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för receptet. Har kopierat det. På torsdag före påsk skall Anna och jag ha "bakdag". Då skall vi baka dom. Önskar du kunde joina oss. Puss o kram.

2013-03-14 @ 09:59:42
Postat av: Anonym

alla dessa är försäljare som enbart vill åt dina pengar i 1:a, 2:a eller 3:e led, lita Aldrig på en försäljare , har du referenser eller annat till försäljaren kan det vara lite lättare att bestämma var försäljaren står.
Jag har goda erfarenheter.
Kram från pappa

2013-03-15 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0