Stranddag

 
Igår låg jag och Caroline på stranden i Cros de Cagnes i ett par timmar. Det passar ganska perfekt för det är precis mitt emellan där vi bor. Hon i Cagnes sur mer och jag i St laurent du var! Dessutom är det ganska schysst att kunna gå till Cap 3000 och ta en glass eller fönstershoppa lite efteråt! Det blev årets två första dopp för mig... Precis lagom svalkande i havet, så skönt. 
 
Nästa vecka tänkte vi åka till en strand lite längre bort, Cap d'Ail har en sjukt mysig lite undangömd sandstrand så det blir nog det. Så tänkte vi ta med oss ett parasoll och lite mat också så man kan ligga lite längre utan att få solsting... Jag blir trött ganska snabbt på att ligga i solen så jag behöver kunna ligga i skuggan och läsa en tidning eller gärna spela lite strandtennis! Älskar strandtennis!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du får tipsa om lite bra stränder längst med kusten så jag vet vart jag skall ta mig när jag söker mig utanför Nice ;)

2013-06-24 @ 15:11:55
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: daniela

ser superhärligt ut!

2013-07-04 @ 12:21:40
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0