Yesterday

 
Igår var vi ute en sväng på Les Coulisses, ett ganska uselt ställe med alldeles för mycket folk och otrevlig personal. Jag följde mest med för att alla andra ville gå dit... Då har man inte så mycket att säga till om. Jag drack inte en droppe igår för jag hade bestämt mig för att inte dricka, däremot var pojkvännen och hans kompisar i rätt bra stämning... Alltså, kan vi komma överens om att killar blir sjukt barnsliga när de dricker? Jag ångrar att jag inte filmade det hela, ni hade fått er ett gott skratt.
 
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, det är molnigt så det blir nog en ganska lugn dag! Kanske tar en promenad lite senare eller drar till gymmet. Rätt skönt med lugna dagar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejsan!
Jag är en tjej på 19 år som just tagit studenten, och jag har planer på att flytta ner till Frankrike (förmodligen någonstans på rivieran) till hösten. Jag stötte på din blogg när jag kollade runt lite efter andra svenskar i Frankrike, och tänkte att det var ett perfekt tillfälle att ställa lite frågor! Det hade varit kanon om du hörde av dig till mig på min mail ([email protected]) så kan jag fråga dig lite om hur det är att bo/jobba där nere osv. Ha det bra!

Kram Lovisa

Svar: Hej! skicka ett mail till mig pa [email protected] och fraga pa!
Kram
Karin

2013-08-07 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0