Sondag...

God morgon pa er! Jag ar helt slut idag. Jobbar nastan 50 timmar den har helgen/veckan sa kanner mig lite avdomnad for tillfallet. Ersatte namligen den andra killen i fredags och jobbade hela dagen istallet da han skulle till Korsika. Men istallet far jag fyra dagar ledigt nasta vecka. Ska bli underbart!
 
Igar var vi dessutom och tog en ol pa en bar i hamnen for att fira pojkvannens basta kompis som fyllde ar. Vi stannade dock bara en timme eftersom vi bada holl pa att somna vid borden...
 
Nasta vecka nar jag ar ledig sa hade jag tankt passa pa att ga ut lite. Bland annat sa ska vi pa Plages Electroniques i Cannes som ar en elektro/housemusikfestival utomhus pa stranden. Den halls en vecka varje ar och jag har inte gatt tidigare sa det ska bli kul. Pa torsdagen ar jag och pojkvannen HELT LEDIGA bada tva samtidigt, det hander typ aldrig sa da ska vi bara vara hemma och kanske lyxa till det med att ata ute pa kvallen. 
 
I september har vi aven tre fyra dagar lediga tillsammans. Vi hade velat aka hem till Sverige da men ingenting klaffade den har gangen sa det blir tyvarr inte av. Jag far inte ledigt de dagarna han ar ledig, och dessutom ar biljetterna den veckan svindyra. Sa jag kommer nog sjalv i mitten av september istallet!
 
Lite trakigt att det inte blir nagon riktig semester for oss i ar men sant ar livet. Jag far vara glad over att jag kan komma hem sjalv lite senare istallet.

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Det blir tyvärr ingen semester för mig och killen heller :( Men det får vi ta igen nästa år när jag har 5 veckor att förfoga!

2013-08-14 @ 12:16:58
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: nasha

Hej! Nu ar vi i Nice. Skriv garna om du kan ses nan dag. Kan imorgon kvall och fredag och lordag. Vore superkul! Kram

2013-08-14 @ 21:14:43
URL: http://callmenasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0