Relax, take it easy...

 
 
 
 Det är precis vad jag har gjort idag!
 
Först var jag iväg en sväng till stan för att fixa busskort, men de ville ha typ en miljon olika papper (man skulle kunna tro att jag sökte asyl och inte ett jäkla busskort... det är ett stort skämt att försöka få något gjort i det här landet!) och jag orkade bara inte åka in en gång till så jag tänkte helt enkelt - äsch, nu skiter jag i det här och lägger mig vid poolen istället! 
 
Ikväll ska vi på middag med bland annat pojkvännens pappa som är här på besök (han bor egentligen i Paris). Ni som läst bloggen ett tag kanske kommer ihåg incidenten när vi var och hälsade på honom för två år sedan, det var då jag senast träffade honom. Vi får hoppas att den här gången går mer problemfritt till...
 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Oj, vad hände då? :/ Lycka till nu i alla fall! :)

Svar: Några "smärre" missöden bara... Pojkvännen och hans pappa började bråka (enkelt sagt är hans pappa en idiot) och det slutade med att vi tog in på hotell mitt i natten!
Karin

2013-08-21 @ 20:22:04
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Marie Bergman

Usch vad tråkigt att höra. :( Mycket märkligt med föräldrar som inte bryr sig om sina barn! Usch! Nu är det snart helg i alla fall, hoppas att ni får det varmt och skönt och att ni ska göra nåt kul! :)

Svar: Ja, mycket markligt! Tack, hoppas du ocksa far en trevlig helg! sjalv jobbar jag som vanligt, men det gor inte sa mycket :)
Karin

2013-08-23 @ 09:23:51
URL: http://mariebergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0