Jag flyttar!

 
Det ar med blandade kanslor, lite panik och allt mojligt som jag skriver detta! Jag kom namligen in som reserv pa Personalvetarprogrammet i Sodertorn igar och efter en del funderande fram och tillbaka sa kom jag fram till att jag ville tacka ja. Jag har ju velat komma igang med att plugga ett tag nu och kanner att det ar dags nu, jag fyller ju for sjutton 25 i host. Dessutom var det den har utbildningen jag ville komma in pa och jag ar radd att jag inte skulle komma in nasta ar om jag tackar nej nu...

Jag ar dock jatteledsen over att lamna Seb och det kanns mest jobbigt eftersom det blev sa plotsligt. Dessutom har jag bott har i tre ar och det kanns som en enorm omstallning att helt plotsligt flytta hem men det ska nog ga. Jag har ju trots allt hela min familj i Sverige sa det ar inte som att jag flyttar nagonstans dar jag inte kanner en kotte! Vi ar dock bada ganska ledsna men har bestamt att han flyttar hit i borjan av nasta sommar istallet nar han ar klar med sin utbildning. Och under tiden far vi forsoka ses sa gott det gar pa lov och hogtider. Vill man sa kan man!
 
Sa pa tisdag bar det av. Onska mig lycka till nu, det behover jag! 

Kommentarer
Postat av: daniela

grattis och lycka till! och du, angående distansförhållande. Det funkar bara man vill tillräckligt, been there :)

Svar: Tack sa mycket! skont att hora att man inte ar ensam :) jag ar innerst inne overtygad om att det kommer funka, men klart man tvekar anda! speciellt nar man bott tillsammans i tva ar! Kram :)
Karin

2013-08-23 @ 19:49:29
URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: mormor

Välkommen hem kära barnbarn. Känns härligt att få träffa dig redan om en vecka när släkten har den årliga kräftskivan. Puss o kram.
ps Blir inte förvånad om Seb. skaffar "klippkort" på flyget till Stockholm. Ge honom en kram från mig.

Svar: Tack! ja, och jag med! far skaffa mig ett extrajobb sa jag far rad att aka till Nice ofta! Ska bli mysigt med kraftskiva, det har jag ju inte atit pa flera ar.
Puss och kram
Karin

2013-08-24 @ 11:03:00
Postat av: Pappa

Jaa! du är välkommen hem! ska fixa ett välbetalt lugnt jobb åt dig hi hi
Kram

2013-08-24 @ 23:17:17
Postat av: Marie Bergman

Vilket moget och modigt beslut! Önskar dig all lycka till och är övertygad om att det kommer att gå SUPERBRA! Allt går bara man vill! KRAM

2013-08-25 @ 20:06:57
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0