Nästa besök.

 
Nästa besök till Nice blir redan nu på söndag. Älskar att jag kunnat åka så ofta den senaste tiden. Speciellt är det kul när det börjar bli så himla soligt och fint väder nu och våren är på ingång. Sist jag var där kunde vi sitta utan jacka på stranden och lapa sol. Så himla skönt! En del våghalsade turister låg till och med i bikini... Lite väl tidigt för mig dock.
 
Den 8 april åker jag dessutom till Barcelona på en miniweekend med min mamma, mormor och kusin så då tror jag faktiskt inte jag kommer få in någon Niceresa. Månaden efter är det ju redan maj, helt sjukt. Min sista föreläsning är i slutet av maj har jag för mig och sista tentan är 8 juni, så det är inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0