Besök

Frukosten imorse
Den otroligt fina vyn från frukostsalen.
 
Hej på er!
 
Vi har det underbart, jag och mamma och har precis varit på stan och shoppat lite. Vi avslutade med en kaffe respektive milkshake på Haägen Dasz och satt och tittade på folkmyllret. Det är otroligt mycket folk och liv i stan idag, både för att det är lördag, underbart väder och för att Bataille des fleurs, paraden, snart kommer gå av stapeln från promenaden. Så det är mycket turister men även mycket franska familjer med barn inne i stan.
 
Nu är vi uppe på hotellet och tar en liten paus samt laddar mobilerna. Sen blir det en lite tidigare middag på en restaurang på gatan bredvid för att sedan gå hem och kolla Andra chansen på svt play!
 
Jag är dessutom med iPad igen nu! vi fick tydligen ut pengar från försäkringen i Sverige så mamma kom med en ny, jag kunde inte blivit gladare och nu kan jag blogga och surfa som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0