Träning

Måste ju skryta lite om min träning de senaste dagarna! Många powerwalks och dessutom spinning två dagar i rad. Jag har däremot sådana blåmärken i rumpan nu... som jag alltid får i början av den jäkla sadeln. Men jag körde på idag igen ändå, trots att det gjorde helvetiskt ont när jag satte mig på cykeln igen idag.
 
 
Jag och S har börjat gå tillsammans till gymmet en del, han gymmar i princip varje dag så jag har börjat hänga med. Det är mest en massa snygga muskliga män i linne på hans gym så jag klagar inte direkt... Hur som helst så är det verkligen jättebra att träna tillsammans, så motiverande när båda liksom måste pallra sig dit och man inte kan komma undan. 
 
Sen var jag lite extra duktig ikväll när vi kom hem och pojkvännen beställde hem pizza, och jag ställde mig i köket och gjorde i ordning fisk med grönsaker... DET kallar jag disciplin! 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken karaktär du har. Undrar vem du brås på ?
Visst är det skönt att röra på sig. Puss o kram.

Svar: Ja, man försöker i alla fall! Men det är inte alltid jag har lika mycket karaktär ;) puss och kram
Karin

2013-01-26 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0