Migrän.

Låt mig bara säga att jag hatar migrän!! Hatar hatar hatar. Nu har man precis blivit frisk från sin megaförkylning och så kommer det här som ett brev på posten. Kul!
 
Jag funderar på att sluta med mina jävla p-piller för jag är så trött på huvudvärken. Och jag vill inte stoppa i mig en massa värktabletter men det går liksom inte att låta bli när man bara vill spy av huvudvärken... Skulle gärna ta en såg och kapa av mitt huvud just nu. Jag tror seriöst att min kropp inte är gjord för ppiller, så mycket migrän som jag får när jag tar det. 
 
Det värsta är att det är som att välja mellan pest och kolera för när jag inte tar ppiller så får jag sån jäkla mensvärk istället... Och sist jag hade det så var det en riktig skräckupplevelse och jag låg och krampade på badrumsgolvet för jag hade så ont. Så jag är livrädd för att få det igen.
 
Fy fan, ni killar vet inte vilken tur ni har. Jag föddes visst med fel kön.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Huff, det hørtes ikke kult ut:(
Hvilken p-pille bruker du? Jeg sliter også med migrene - og vurderer at bytte min pille. Jeg går på yasmin.

Svar: Nej, det är inte kul alls! Jag har Yaz, vad jag har förstått så är det nästan samma som Yasmin? Men jag får migrän av alla ppiller jag tar :(
Karin

2013-01-16 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0