Hotel de Suède

 
Om en månad kommer min mamma på besök igen. Det är tur att Sverige inte är mer än tre timmar bort så att det går att ses ofta!
 
Vi ska båda övernatta på Hôtel de Suède (passande namn va?) som jag verkligen kan rekommendera om någon ska åka till Nice. Perfekt läge på en lugn sidogata till Rue Massena, la rue piétonne, med Amorinos underbara glass runt hörnet och en mängd olika restauranger. Och lite mer än ett stenkast till både havet, gamla stan och alla affärer. Dessutom ska frukostbuffen vara god (enligt mina föräldrars betyg)!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

I sommar hoppas jag att det kan bli en tur till franska sydkusten ;) Skall lägga namnet på minnet!

Svar: Härligt! Säg till om du vill ha andra tips och råd!
Karin

2013-02-01 @ 15:04:20
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0