Workout

Jag kan bara inte lata bli att trana just nu, jag tror att jag har blivit lite latt traningsberoende... Det later galet men jag har tranat regelbundet i cirka tva manader nu och nastan varje vecka har jag tranat fem dagar i veckan, vilket blir typ 6 timmar i veckan! Dock sa tranar jag mycket lugnare vissa dagar och kor bara lite latt cykel, nar jag kanner att jag ar trott sedan dagen innan. Men det skonaste ar att jag verkligen kanner att konditionen blivit battre och att det gar lattare. Det enda negativa med varat gym ar att det ar egentraning, alltsa inga pass vilket ar trakigt. Jag skulle sa garna vilja prova pa zumba eller crossfit! Kanske far bli sen nar vi flyttat in till Nice och bor narmare ett storre gym.
 
Nar vadret blir finare sen sa tankte jag borja jogga ocksa! sa skont att springa langs med vattnet, det finns ju inget battre an att jogga pa morgonen och dessutom kan man bara ge sig ut utan att behova aka nagonstans.
 
Idag forsokte jag overtala Seb om att aka till gymmet men det var han inte sugen pa, han sover nu istallet... Sa jag tankte ge mig ut pa en joggingtur snart. Forsta joggingturen pa lange, har bara cyklat och kort annan konditionstraning (lite lopband da och da) pa gymmet, men inte ute i naturen. Vi far se hur det gar!
 
Imorgon kommer min alskade mamma pa besok och vi ska bo pa hotell fram till pa sondag. Ska bli jattemysigt! Sa det blir nog inte jattemycket bloggning fram tills dess men formodligen en de bilder nar hon akt hem.
 
Kram pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0