Joggingtur.

Nu ska jag sticka ut på en joggingtur! Vi har bara varit inne hela helgen och suttit med datorerna i knät, så jag känner att jag behöver röra på benen lite. Det är lite svårt att övertala älsklingen att göra något om han bara har en ledig dag på två veckor... Då blir det oftast slapp-dag istället. Fast det är väl lite skönt på ett sätt med en lugn helg, man känner sig redo för en fartfylld vecka på måndagen!
 
Imorgon börjar jag vid 14, men innan dess har jag lite ärenden att utföra och jag ska även träffa Malin för en fika. Kul att vi pluggar på samma ställe och kan åka tillsammans!
 
Men nu måste jag sticka ut innan det blir mörkt, hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0