Imorgon.

Imorgon börjar skolan och jag kan säga att jag är liiiiiiite nervös. Som tur är har jag bestämt träff imorgon med en annan svensk tjej som också ska läsa vid universitetet i höst. Dock vid franska för nybörjare-programmet... Jag själv börjar få lite ont i magen när jag tänker på att jag faktiskt ska läsa med bara fransmän. Men fler har ju gjort det innan mig, så det här ska nog gå bra!
 
Har haft lite tur och haft hela helgen ledig så jag kan ladda upp med lite ny energi. Kommer som sagt jobba vid sidan av plugget nu i höst fast förmodligen inte mer än 2-3 dagar i veckan. Så nästa vecka jobbar jag tisdag eftermiddag (eftersom jag slutar 12) och även på fredagen. I fortsättningen kanske det blir på lördagar också, vi får se hur allt känns. Men som ni ser på schemat så har jag även lektioner på lördagar! Så det kan ju vara skönt att ha några lugna halvdagar också.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag blir glad av spänning och önskar inget hellre än att spontant bara ta en fika med dig nånstans.
Kraaam
pappa

2012-09-23 @ 21:16:49
Postat av: mormor

Väntar med spänning på referat om hur det är att plugga på Universitetet där. Du är ju så duktig med Franska språket så det blir iaf inget problem.
Puss o kram fr mormor.

2012-09-23 @ 21:35:09
Postat av: Jessica

Lycka till! :)

2012-09-24 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0