Höstlov.

Till min glada förvåning fick jag nyss veta att vi har höstlov i slutet av oktober! Underbart, det behövs verkligen så att jag får tid att läsa igenom alla anteckningar och material som vi fått. Bara lite mer än tre veckor kvar alltså.
 
Lite bitterljuvt är det ändå eftersom mina föräldrar bokat resa hit den 22 oktober. Hade vi vetat det så skulle jag ju kunnat vara helt ledig när de kommer! Men nåväl. Jag går ju mest halvdagar så vi får ju mycket tid tillsammans ändå. Härligt att ha höstlov över sin födelsedag! Speciellt skönt var det ju när man gick i grundskolan och slapp genomlida när klassen sjöng Ja må hon leva... Tänk vad pinsamt man tyckte det var. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0