TAL

 
 
 
 
 
Att erkänna att man lyssnar på TAL är lite som att i Sverige erkänna att man lyssnar på Darin. Ingen vill erkänna att de lyssnar på honom men när hans låtar kommer på radion så börjar alla likförbannat svänga med huvudet i takt med musiken, till och med kostymnissarna på Handelsbanken.
 
Men jag vågar faktiskt erkänna att jag gillar TAL! Jag tycker hon sjunger bra, verkar jordnära och spelar inte så mycket på sin sexualitet som många andra artister gör. Dessutom har texterna faktiskt en mening, inte bara "hey hey, oh oh, come and kiss me". Sedan är låtarna faktiskt välproducerade och riktigt sköna om ni frågar mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
Kul att du hittade till min blogg haromdagen!
Jag bor i Roquebrune, och pluggar konstvetenskap pa distans fran Sverige. Inne pa sista aret nu. Det ar svart att plugga sjalv, men det funkar helt ok!
Vad gor du sjalv??

nu nar du har min adress till bloggen kanske det blir lattare att hitta tillbaka:)

Ha det fint!

Har btw tankt att ga pa luciafirandet i Haute de Cagnes eller Nice. Kanske vi springer in i varandra dar!

2012-11-28 @ 20:01:58
URL: http://blogs.angloinfo.com/sofia-etc/
Postat av: Mia

Jag gillar verkligen Tal! No shame at all! :)

2012-11-28 @ 22:55:32
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Hmm, undrar hur de gjort för att tömma Place de la Concorde, Tuileries och Trocadera på allt turister? Eller om de photoshopat ut dem? Haha! Jag hör den låten i mitten ibland på radion, eller omde kanske inte spelar den längre. Den är helt okej faktiskt. Det finns franska låtar som är bra men seriöst finns det de som sjunger så illa så jag måste stänga av radion när deras låtar spelas...

2012-11-29 @ 20:42:59
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0