Onsdag.

Så har skolan dragit gång igen efter lovet! Ganska skönt med omväxling. Har däremot en lååång dag framför imorgon och jag har förberett lunch och radat upp frukt som står och väntar i kylen. Annars är det bara att ladda upp batterierna (sova). Föreläsningarna på fredag och lördag är av någon anledning inställda så nu känns ju faktiskt morgondagen liiiite lättare att vakna upp till.
 
Det är så kallt ute nu, måste tråkigt nog ta fram vinterjackan snart... mest för att ha på morgonen och kvällen/eftermiddagen, mitt på dagen går det oftast att gå utan jacka i solen. Sånt skiftande väder! Men fryser nästan ihjäl mig på morgnarna nu i skinnjacka, så dags att byta snart.
 
Ska välja ut lite kläder inför morgondagen nu (gör jag det på morgonen slutar det alltid i att jag river ut hela garderoben och ändå inte hittar något att ha på mig) - sedan direkt i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0