Jullängtan.

Nu har jag äntligen internet igen! Så underbart! Har varit helt handikappad den senaste veckan.
 
Idag är det alltså lördag och det är lite mulet ute. Hoppas för S skull att det regnar imorgon för han har jobbat oavbrutet i flera veckor nu utan en ledig dag och kommit hem sent på kvällarna. Och regnar det så ställs lektionerna in då det är utomhusbanor. För övrigt är det verkligen sjukt hur vissa kan utnyttja folk bara för att de gör sin praktik. Han har en riktig skitstövel till chef och det jobbiga är att han måste stå ut tills hans kurs är klar... för att få sitt diplom  Jag tror inte jag skulle klara att jobba i det tempot, det är helt sjukt att han orkar.
 
Men idag ska han tydligen få veta hur det blir med ledigheten till jul. Jag har ju redan bokat min flygbiljett den 20 december och så fort vi vet hur han jobbar så bokar vi hans också! Ska bli så skönt att ha bådas biljett bokade. Hoppas det blir så att vi kan stanna över nyår, skulle vara så mysigt.
 
Längtar så gaaaalet till jul nu ska ni veta! Åker hem om mindre än en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0