Going home

   

Imorgon åker jag alltså hem igen! Längtar massor efter Seb men det är som vanligt tråkigt att inte riktigt veta när man ser familjen nästa gång. Mamma ser jag ju om några veckor när hon hälsar på mig men det är liksom annorlunda att vara hemma, helt hemma. Men som sagt, man kan inte få allt här i livet...

Igår var det bröllop för min kusin och hans (nu) fru, otroligt trevligt! Tack så mycket, Jenny och Tomas! Riktigt god mat var det också, skaldjur - precis i min smak.

Lägger upp lite bilder från bröllopet imorgon när jag kommit hem igen! Nu måste jag fortsätta packa och sedan hoppa i säng. God natt!

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Vet precis hur det är! Det är alltid svårt att lämna hemma, men det brukar också vara skönt att komma hem! Ha en bra resa!

2012-05-14 @ 06:51:03
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: mormor

Tack för bloggandet Karin. Pga den känns det inte att du är så långt ifrån oss. Behöver bara öppna datorn på morgnarna så får jag oftast veta hur du har det. Puss o kram.

2012-05-15 @ 08:57:39
Postat av: Mia

När jag bodde i Montpellier sa min lärare något som verkligen fastnade just när det gäller det där med att sakna och att resa.



"En nomad är dömd att alltid sakna någon."



Sant, eller hur.

2012-05-15 @ 21:48:43
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0