En Suède




                                Sömntutan som fyllde 14 år för några dagar sedan!


                                                                  Fotografiska



                                                            Underbar räksallad!

Ursäkta för förseningen kära bloggläsare! Jag är så dålig på att blogga när jag är hemma, glömmer helt bort det då. Har kanske inte jättestor lust att blogga heller när jag är hemma för att vara ärlig. Men jag åker ju inte hem/tillbaka förrän på måndag så lite uppdatering är väl på sin plats!

Hittills har jag varit på spex på KTH (brorsan som spelade), träffat släkten över japansk mat, varit på Fotografiska och lite annat smått och gott. Har ju även en sprillans ny underbar kamera (Canon Powershot S95) som jag är lite förälskad i så förhoppningsvis märker ni lite skillnad på kvalitén!

Bjuder på lite bilder som får tala för besöket än så länge!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt att vara hemma en stund! :) Hoppas att Sthlm bjuder på lite bättre väder snart bara. Vår Frankrikeresa börjar närma sig också! :) Kram

2012-05-09 @ 22:49:35
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu längtar jag hem!:) Förstår hur du känner

2012-05-10 @ 02:34:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mia

Det förstår man ju! Njut av att vara hemma och träffa nära & kära.

2012-05-10 @ 20:57:58
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0