Dilemma

Tänker bara på den där låten med Kelly Rowland när jag hör det ordet, fy sjutton vad jag avskyr den, haha!

Nåväl. Imorse skulle jag haft en omtenta (kunde inte det andra datumet) men tydligen hade läraren glömt bort det så det blev det inget av. Blir nästa helg istället. Istället fick jag skynda mig in till stan till ett möte som gick väldigt bra, jag är nu förväntansfull inför resultatet! På tisdag får jag samtalet jag väntar på. Däremot står jag mig inför ett litet dilemma just nu och håller på att fundera ut en smidigt utväg ur denna situation. Jag har försatt mig i en ganska komplicerad sits kan jag säga! Men det löser väl sig som med allt annat antar (hoppas?) jag.

Återkommer snarast med detaljer.


Kommentarer
Postat av: Marie

Nu blir jag nyfiken minsann! :)



Har du varit på vattenlandet i Antibes som heter AquaSplash? :)

2012-05-19 @ 18:27:40
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Exakt, det stämmer. Jag är så barnsligt förtjust i vattenland så vi måste nog åka dit tror jag! :)

2012-05-19 @ 18:32:11
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Pappa

Spännande, kan inte gå mer än åt he...e

om en vecka är det över.

kram

pappa

2012-05-20 @ 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0