Jag lever!

Men jag har så otroligt mycket att göra nu i och med att jag har så mycket som två tentor i helgen. Och i samma veva har en ny delkurs börjat och jag har bland annat en bok att läsa ut och en massa uppgifter att göra.

Så bloggen blir kanske inte så rolig fram till början av nästa vecka! Vad som annars har hänt den här veckan är att vi hunnit med att se filmen Hunger Games på bio (otroligt bra, se den!) och ätit god salade au chèvre chaud på vår favoritrestaurang La Toscana. Annars har jag mest pluggat eller bekymrat mig över allt jag har att göra!

Skulle gärna vara ute för det sommarväder ute med 25 grader och sol (dags att ta fram flipflopsen?), men dessvärre måste jag sitta framför dataskärmen åtminstone fram till början av nästa vecka. Måste försöka bli klar med så mycket så möjligt dessutom, eftersom jag får finbesök i slutet av nästa vecka!

Hoppas ni alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till i pluggandet. Idag har jag gjort köttbullarna till påskmiddagen och bakat bullar till helgen. På långfredagen skall vi måla ägg hos oss. Fast i år saknas förutom du även Anna som skall jobba hela den dagen. Annat var det förr när ni var små och vi var samlade allesammans på Högtiderna. men allt har ju sin tid. Ha det gott. Puss o kram.

2012-03-30 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0