Gateâu

Häromdagen fick vi en gateau, en mjuk kaka av mamman till en av S kompisar. Hon gör jättegoda kakor och varje gång kompisen kommer hit så skickar hon med en nybakad kaka. Så gulligt tycker jag, så vill jag också göra med mina barn (fast de lär väl tycka det är uuuurpinsamt när de kommer upp i tonåren).

I alla fall, med munnen full av denna kaka slänger S ur sig "Hon gör så sjukt goda kakor, jag vet att du också är duktig på att baka men alltså de här tar verkligen priset!".

Challenge taken! Fem minuter senare står jag i köket och slänger ihop en kaka som nu är inne i ugnen. Nu ska han få se, vilken den godaste kakan i stada' är!

Hoppas nu inte den är äcklig, för då får jag skämmas. Han nämligen skrytit här om att den kommer bli såååå otroligt god och att hans smaklökar kommer göra volter av lycka. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Haha! Christophe har redan bekräftat att min lasagne är godare än hans mammas. Måste erkänna att det är kul att höra ;)

2012-03-13 @ 08:57:03
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0