Fredagkvällen.

     

Jag har sovit så himla mycket idag! Var ute igår med en svensk och en norsk tjej som jag känner sedan ett par år men som inte bor här längre. Så det blev en riktig helkväll! Först två flaskor rosé på en uteservering, sedan shots på Wayne's där jag även träffade en kund från mitt gamla jobb, haha, och till slut hamnade vi på Pompei där vi träffade en jäkla massa människor. Bland annat pratade jag med en halvafrikansk man som bott i Sverige och pratade svenska, hmm? Riktigt social stämning på Pompei, alla pratar med alla. Det gillar jag!

Sedan träffade vi ett gäng från Bordeaux som blev vårt sällskap under kvällen och jag hade mycket intressanta samtalsämnen med en av dem.

Nåväl, det var den kvällen! Idag känner jag mig inte så jättebakis trots allt. Jag vaknade vid elvatiden och sen somnade jag om igen och låg liksom i nån slags halv-dvala i flera timmar... kunde bara inte gå upp, det var så skönt i den varma sängen!

Ikväll blir det mys framför tv:n med ett par bra tv-program och nån god middag! Måste nog dock pallra mig iväg till mataffären om det ska bli möjligt, kylen gapar nämligen tom och min mage likaså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0