Fredag.

Har haft så ont i huvudet sedan igår och det hänger fortfarande kvar lite som ett tickande i huvudet, men igår var jag inne hela dagen så imorse stack jag ut på en powerwalk. Skönt att komma ut! Men jag känner mig ändå inte helt hundra i huvudet och lite yr emellanåt...

Nu ska jag i alla fall ta en dusch, sedan städa och fortsätta med läsandet. Ikväll ska S ha en "pokerkväll" med ett gäng kompisar här hemma, jag kan säga att jag inte älskar de kvällarna direkt eftersom de blir otroligt långdragna och ibland håller på fram till 5 på morgonen. Samt att de innehåller alkohol vilket gör killar väldigt högljudda.

Lägenheten är ju inte jättestor heller så jag kan ju inte direkt undvika dem. Haha. Plugga kommer nog även bli svårt... Jaja, jag får väl stå ut helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0