Hard work work.

Har för någon timma sedan kommit hem från jobbet, stått upp i över 9 timmar och är slut i hela kroppen! Och huvudet också för den delen. Mest fysiskt dock. Gör öppningen nu i helgen också så det blir tidiga morgnar. Men på måndag är jag ledig, ska bli så skönt!

Imorgon vid 11-tiden landar mamma så jag ser enormt mycket fram tills hon kommer in på caféet! Hoppas jag har möjlighet att stå i baren då. Har gjort det två dagar i rad nu så det kan vara någon annan av tjejernas tur imorgon, minns inte riktigt. Vi turas ju om nämligen.

Just nu sitter jag med fötterna i fotbad och målar naglarna, vardagslyx mitt i slitet! Ikväll ska vi ut på restaurang och det känns väldigt välförjänt. Det var evigheter sen sist. Har inte tid med någonting nu sen jag började jobba. Bara däcker i sängen när jag kommer hem! Men det är som det ska vara.

Nu ska jag fräscha upp mig lite innan vi går ut! Stort grattis förresten Anna på studenten och det är jättetråkigt att jag inte kunde vara där! Hoppas du har en grym kväll i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0