04.06.12

Hej på er! Har inte hunnit med att uppdatera den här veckan då jag ju börjat mitt nya jobb. Har varit helt slut när jag kommit hem så det har inte hunnits med så mycket annat. Men nu är jag ledig i två dagar minsann så det är riktigt skönt! Fast jag trivs jättebra på jobbet, jobbar med två svenska tjejer så det kunde ju inte blivit bättre! Pratar svenska hela dagarna, haha. Känns ovant men väldigt kul! Det är för övrigt inga fransmän som jobbar på hostelet så det är engelska och svenska som gäller. Och så franska på kvällen när jag är med Seb! Härlig blandning det där.

Var precis en timme vid poolen, och det var en väldans tur att jag gick därifrån för tio minuter sen för nu började det precis spöregna och åska... men jag hann få en del färg ändå. Nu sitter jag med hårfärg i hårbotten för att fräscha upp min utväxt. Annars har jag städat lägenheten och lite sånt, grejer man brukar göra på sina lediga dagar. Strax tänkte jag gå och handla lite mat också.

Kan inte riktigt fatta att det redan är juni. Hjälp vad tiden går snabbt! Och på lördag kommer ju mamma hit! Hurra hurra.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skoj med nytt jobb, vad gör du?

2012-06-17 @ 14:41:15
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0