Mer cupcakes!


Hallonsmak den här gången.

Jag är inne i en baknings-period nu. Fast nu känner jag att jag inte vill göra cupcakes på ett bra tag framöver... Fått lite nog av det nu. Slänger in ett gäng i frysen, kan vara bra att ha! Fick ett litet ryck när jag tog en paus från pluggandet. Kände att jag ville göra något produktivt, och då känns bakning som ett bra alternativ!

Hade dock lite brist på florsocker till frostingen, men slängde i lite vetemjöl för att tjocka till konsistensen lite och det visade sig funka helt okej. Ska köpa lite karamellfärg nästa gång, fint med färg!


Kommentarer
Postat av: mormor

Alla dina bakverk ser så goda ut. Du har blivit ett tiktigt proffs. <3



2012-01-27 @ 23:08:58
Postat av: Karin

Men tack, vad snällt av dig! :) Jo jag har fått in snitsen litegrann nu faktiskt. Puss och kram

2012-01-28 @ 13:30:16
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, dagens finaste! Kram och trevlig helg. :)

2012-01-28 @ 16:23:07
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0