Journée en amoureux.

Idag är älskligen ledig så vi ska ha en heldag tillsammans. Åka in till shoppingcentrumet Cap 3000 (som ligger tio minuter härifrån) och strosa runt! Ikväll tänkte vi gå på restaurang i Antibes. Det var länge sedan! Det är inte ofta vi har sånna här heldagar tillsammans eftersom S jobbar sju dagar i veckan. Så vi ses inte så mycket på dagarna och när han väl kommer hem är han helt slut och somnar typ direkt. Som igår till ex. när han somnade vid 21 och sov hela natten efter det. Jag själv var uppe till typ 1 och rensade i garderoben, haha.

Så därför är dessa dagar extra uppskattade! Vaknade dock med jättetäppt näsa och smått rinnande ögon idag så antar att en liten förkylning är på väg. S hade också en liten förkylning för någon vecka sen, men den varade bara ett par dagar. Hoppas jag har lika tur!

Nu ska vi snart sticka iväg här, trevlig torsdag på er!


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Det låter mysigt. C var ledig förra veckan men då var det ju stress med att hitta lägenhet.. Sen jobbar han mån-fre till typ åtta. Imorn ska jag till IKEA så då får vi inte så mycket tid ihop. På söndag tänkte jag att vi skulle ha en mysdag ihop :)

2012-01-13 @ 12:59:10
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0