God morgon söndag!

Trots att jag är liiiiiite smått bakis så känner jag mig på strålande humör idag. Igår var en kul kväll med älsklingen, hans kompis Joffrey, och ett gäng av mina kompisar från Subway. Vi träffades alla i Vieux Nice. Vi gick till Les 3 Diables (mer känt som 3D) och tog lite shots. Det var däremot smockat så inte mycket plats för att dansa. Dessvärre ville S och Joffrey vidare till High Club så vi drog efter drygt en halvtimme. Hade gärna velat stanna lite men ibland får man offra sig!

Vi var på High en och en halv timme ungefär innan vi drog hem. Så ja, det var den kvällen! S skulle upp och jobba idag men visade sig komma hem strax efter klockan ett på grund av inställda lektioner. Så nu ligger vi under täcket och bara slöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0