19.01.12


Stadion Stade Louis II i Monaco, som ligger bredvid tennisklubben.



Fick den här söta lilla koftan som present idag!

Idag sov både jag och S till 11-tiden för han hade sovmorgon. Sedan vet jag inte riktigt var dagen tog vägen, men timmarna har bara sprungit fram. Framförallt de senaste dagarna har det känts så. Någon som har koll på vart tiden tar vägen?

Jag hann i alla fall med att städa, tvätta osv. och sedan begav jag mig till Monaco och träffade S när han slutade. Vi avslutade sedan kvällen med bio då vi såg den efterlängtade Millenium-filmen. Och jag tyckte faktiskt den var riktigt bra. Men måste ändå säga att jag föredrog slutet på den svenska filmen. Men Daniel Craig gjorde ett bra jobb och likaså Rooney Mara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0