Värdelös kväll!

Igår gjorde jag verkligen ett stort misstag när jag gick ut. Så otroligt värdelös kväll från början till slut, så jag skulle bara vilja spola tillbaka tiden och stannat hemma istället. Dessutom missade jag både Melodifestivalen och ett annat av mina favoritprogram på tv! Snyft.

Kvällen började med middag hos Camilla och hennes kompis, det var i och för sig trevligt. Sen gick vi till deras kompis Sergei. Dit kom sedan några andra kompisar till mig. Sedan skulle vi gå till High Club, men det visade sig att Camillas kompis Anna bara är 17 och har strykt över den sista siffran på sitt ID-kort med Tippex och skrivit dit en etta istället för en fyra. Och det märker de ju självklart och vi alla blir bordade från High Club. Så blir Camillas kompis halvt galen och börjar skrika att hon ska döda dem som jobbar där (ja, hon hade druckit en del...) 

Jaha, och sen skulle vi då gå till JazzRock varpå vi kommer dit och det är FULLT. Och återigen börjar Camilla och hennes kompis prata med vakterna och försöka övertala dem och det gör inte det hela bättre utan i slutet så blir de bara irriterade och vi går därifrån. Klockan är typ 2 nu bör nämnas.

Och sen vill vi alltså gå till ett ställe som heter Coulisses, och väl där är det smockfullt utanför och killen säger att vi måste vänta 50 minuter. Suuuper! Jag var redan på lite dåligt humör från början så jag känner bara, nej nu går jag hem, orkar inte. Så vi går till Swann's place (en liten studio på 18 kvadratmeter) och alla sitter där ett tag och dricker ännu mer, jag insåg dock mina begränsningar med tanke på gårdagens bakfylla så jag drack inte mer. Så ringde jag Seb och han kom och hämtade mig, klockan var väl 4.

Men - det är inte slut än! På väg hem så totaldör nämligen Sebs bil mitt på vägen. Klockan fem på natten. Så vi får putta den åt sidan och ringer en kompis till S som får skjutsa hem oss.

Jag ångrar nästan lite att jag vaknade igår.


Kommentarer
Postat av: mormor





Så motigt det kan bli ibland gumman. Det hade verkligen varit bättre att stanna hemma.Nu kanske du fått nog för ett tag av utekvällar. Njut av några lugna hemmakvällar med S, så blir det kul igen att gå ut. Vi saknade dig igår på släktmiddagen. Du skulle ha sett din kusin Viktor som kom i frack.Han var verkligen stilig. Han skulle vidare till en kårfest på universitetet i Uppsala. Din bror var lika tjusig han i mörk kostum. Även han skulle vidare och festa på KTH. Kusinen

Anna skulle på 18 års fest och var som vanligt jättesöt precis som du. Puss o kram.

2012-02-26 @ 14:38:00
Postat av: sarah - finlandssvensk

men gud vilket drama! hoppas du kan se tillbaka på det o skratta när det gått en tid.

2012-02-29 @ 20:34:28
URL: http://moisarah.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det är bra karin sånt har jag varit med om i massor, det stärker en vettja, ho ho

kram på dig

pappa

2012-03-04 @ 22:07:13
Postat av: Karin

Haha förlåt att jag skrattar men är ju såntdär man minns efteråt iaf! Såå jobbigt Bättre lycka nästa gång:)

2012-03-15 @ 13:08:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0